در حال نمایش 7 نتیجه

معرفی شرکت دستکش حریر ایران

شرکت دستکش حریر ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع دستکش‌های خانگی، صنعتی، معاینه و جراحی می‌باشد. این شرکت علاوه بر بی‌نیاز کردن کشور به واردات دستکش، محصولات خود را به کشورهایی نظیر افغانستان، عراق، روسیه، ترکیه، اکراین، امارات و… صادر می‌کند.

تلاش‌های بی‌پایان پرسنل و تیم مدیریتی این مجموعه، شرکت دستکش حریر ایران را به یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی دستکش در خاورمیانه تبدیل کرده است.

تاریخچه

شرکت دستکش حریر ایران در سال ۱۳۵۶ تحت عنوان بلومولدینگ (Blow Molding) احداث گردید. در ابتدا هدف این کمپانی تولید انحصاری دستکش‌های خانگی و صنعتی بود. بعد از انقلاب اسلامی همراه با تغییرات مدیریتی، این شرکت نیز اهداف خود را گسترش داد و نام شرکت به دستکش حریر ایران تغییر یافت. اولین کارخانه این صنعت در شهر البرز استان قزوین در زمینی به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع احداث شد. در حال حاضر این شرکت طرح توسعه‌ای به وسعت ۷۰۰۰۰ متر مربع و بیش از ۳۰۰۰۰ متر مربع سالن‌های تولید و انبار را در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی به اجرا در آورده است.

اخذ معتبرترین گواهی نامه‌های بین المللی مدیریت کیفیت نشانی از کیفیت بالای محصولات این شرکت و پیشرفت روزمره آن است.

در حال حاضر این شرکت با همکاری شرکت آلمانی ®Sonnheim Medical Germany انواع دستکش‌های طبی را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند.

محصولات شرکت

شرکت دستکش حریر ایران در سال ۱۳۹۲ با راه اندازی ماشین آلات پیشرفته بافندگی تولید دستکش‌های ایمنی پارچه‌ای با روکش مقاوم را نیز آغاز کرد و تولیدات خود را گسترش داد. در حال حاضر ظرفیت تولید این کشور ۵۰۰ میلیون جفت دستکش خانگی و صنعتی، ۲۰۰ میلیون قطعه دستکش معاینه و ۶۰ میلیون جفت دستکش جراحی در سال می‌باشد.

محصولات این شرکت به ۳ دسته کلی دستکش‌های خانگی، صنعتی و پزشکی (معاینه و جراحی) تحت برندهای رزمریم، گلبانو، رزبانو، گل مریم، استادکار، اوپی پرفکت (op-perfect)، ماری گلد (Marigold)، حریمد (Harimed)، اوپی نیتکس (op-nitex) و رزماری (Rosemary) تقسیم‌بندی می‌شود.

مجموعه تجاری هلث طب، زیرمجموعه شرکت پزشکی سلامت مهرگردون، سعی دارد همانند نمایندگی‌های رسمی شرکت دستکش حریر ایران اقدام به فروش محصولات این شرکت نماید.

می توانید با مراجعه به بخش دستکش ها در سایت هلث طب نسبت به خرید محصولات این شرکت اقدام نمائید.